Jurnal de vacanta

2014-08-03 19.44.40Revin cu un mic jurnal de vacanta pentru ca sa mai stie lumea putintel de Romania cea de toate zilele. Am riscat ca sa zic asa si am mers pe o recomandare.A fost frumos, cu soare, cu vant, am prin si o ploaie de vara cu curcubeu.πŸ™‚

2014-07-19 20.19.41 2014-07-17 18.29.27 2014-07-17 18.29.17

two

Baile Tasnad si Vila Alex

Imi doream foarte mult sa merg din nou la Tasnad in judetul Satu Mare. Nu am mai fost de peste 20 de ani. Am cautat frumos locatii pentru cazare si cea care mi s-a parut potrivita si arata bine a fost Vila Alex. Am platit 80 de lei/noapte, in total 560 de lei pentru o saptamana, iar cheltuielile cu transport si mancare au fost undeva in jur de 300 de lei. Cred ca e o suma rezonabila, iar ca si servicii nu am ce sa reprosez. Proprietara chiar se ocupa de curatenie si de tine, indiferent de ce ai nevoie. Fiecare camera este dotata cu baie, frigider, TV, exista Wi-Fi. Gasiti mai jos si cateva imagini cu camerele din vila:

Multe alte imagini gasiti pe pagina de Facebook. >>

Iar pagina oficiala a vilei este: https://www.facebook.com/vilaalextasnad

Doamna Alina, gazda acestei vile poate fi contacta la telefon: 0752 582 910. Este recomandat sa va faceti o rezervare cat mai din timp pentru a fi siguri ca veti avea loc. Vila este situata la aproximativ 50 de metri de strandul Tasnad. Are inclusa si bucatarie, iar pe terasa este amenajat un loc pentru gratar. Locatia este ideala atat pentru familii cu copii, cat si pentru cei care isi doresc sa se relaxeze intr-un mediu frumos, linistit. Vila poate fi inchiriata si pentru Revelion, dar detaliile le aflati direct de la proprietari.

Baile Boghis, renovate, dar cu ce pret?

Ca tot vorbim de bai, concediu si relaxare, am vrut din curiozitate cel putin sa merg din nou la Baile Boghis, mai ales pentru ca sunt in Salajul natal si pentru imi doream o comparatie cu ce era pana acum. Cred ca s-au investit o gramada de bani pe car evident ca investitorul isi doreste sa-i recupereze si cat mar rapid. Motiv pentru care pretul de intrare la bazin este 20 lei/adulti in timpul saptamanii (Luni-Joi) si 25 lei/adulti in weekend (Vineri-Duminica). Parcarea se plateste si ea 1 leu/ora sau 5 lei/zi. La intrare primiti o bratara-card pe care il puteti incarca cu banuti pentru cumparaturi interne. Pentru sezlong mai trebuie sa platiti 10 lei. O suma pe care o consider destul de piperata. Ceea ce mi-a placut e faptul ca totul e nou. Pe moment. Inca mai au de lucru la o parte din bai, ceea ce e destul de important atunci cand bazinele sunt pline de turisti cu nevoi.πŸ™‚
Am ramas un pic dezamagita de urmarile unei asemenea investitii si nu am motive sa laud chiar daca e o locatie salajeana:1. Atat culoarele dintre bazine (cele care nu sunt pavate cu lemn cat si finisajele din bazine lasa de dorit. Sunt foarte alunecoase si chiar s-a intamplat sa cada o persoana pe parcursul sederii mele.

2. Apa nu este foarte calda. Nu am avut cu ce s-o masor, dar nu cred ca depaseste 25 de grade. Asta ar putea fi un lucru bun pentru hipertensivi. Totusi ceea ce m-a mirat este cat de calda au lasat-o in bazinul pentru copii. In bazinele pentru adulti au amenajat zone cu umbra, dar in bazinul pentru copii umbra lipseste, iar apa e extrem de calda.

3. Apa dintr-unul din bazinele pentru adulti era incredibil de murdara. Si intr-un mod straniu. Chiar imi doream sa intreb la receptie care este motivul.

4. Canalizare gandita ineficient. Daca se intampla ca o mingiuta sa infunde canalizarea si apa din bazine sa se reverse pe iarba printre turisti, stau si ma intreb la ce s-a mai investit?

5. Modul in care a fost reorganizat bazinul mare (cu masaj acvativ) nu e tocmai pentru oricine. Zona cu jeturi de apa este pozitionata in bazin in regiunea in care apa are o adancime de 1.60, iar la o treapta mai incolo (20 de cm) apa ajunge deja la 2m. Nerecomandat celor care nu stiu sa inoate. Din ce am inteles se afla in constructie un bazin care va fi exclusiv pentru inot. Dar pana sa fie dat in folosinta mai e ceva timp.

6. Cam mult 130 de lei/noapte doar pentru cazare. Cred ca au concurenta serioasa la pensiunile din apropiere.

7. Ma intreb daca lumea chiar citeste regulamentul afisat la intrare. Dar asta deja nu mai tine de organizare..

Ar fi multe altele de spus. Mi-as dori ca macar sa se remedieze aspectele negative si sa nu apara si altele pe parcurs. Dar ca idee, daca nu ati mai fost e de incercat macar din curiozitate. Pentru cei care stiu deja locatia si serviciile, probabil ca veti avea reticente in a reveni.. sau nu.

Iata cateva imagini din Baile Boghis:

Alte imagini gasiti pe pagina lor de facebook. >>

Pagina oficiala de facebook este: https://www.facebook.com/baiboghis

Indiferent de locatia pe care o alegeti sau de bugetul alocat, important e sa va simtiti bine ca doar e concediu. Restul este doar.. turism la nivel de Romania! Astept niste comentarii si pareri despre vacanta voastra.πŸ™‚

 

About Mirela-Maria Iepure

Owner of Idei despre Idei blog.
This entry was posted in Idei despre Viata and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

