La rascruce – Negru si Lumina

2013-04-13-16-45-21.jpgDa. O piesa de teatru dupa un roman celebru: La rascruce de vanturi de Emily Bronte. Versurile de mai jos sunt inspirate din povestea acestui roman transpus pe scena Teatrului National din Cluj sub “bagheta” doamnei Ada Lupu.

De citit mai ales printre randuri:

Dumnezeu a spus:
Sa fie lumina!
Dar lumina ta, Catherine,
Incotro se-nclina?
Sunt mai singur ca niciodata,
Departe de toti si de toate,
Departe de orice raspuns,
In deplina si abisala noapte.

Intr-o clipa am pierdut tot
din neagra-mi proprie furie,
Dar dragostea ce tie o port
Sta vesnicului alb marturie.

Razbunarea mi-a lasat un semn,
De care nu pot ca sa uit,
Caci tu esti albul suprem
Ce vindeca negrul trecut.

Dar hai sa visam impreuna din nou,
Ma va ghida a ta lumina,
Sa trec printre lumi ca un ecou,
Regasind dragostea divina.

M – 2013

About Mirela-Maria Iepure

Owner of Idei despre Idei blog.
This entry was posted in Idei despre Viata, Po-Idei and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to La rascruce – Negru si Lumina

  1. Scuze de spam, te anunt ca am mai deschis doua bloguri care n-au legatura cu advertorialele. 
    Daca iti face placere sa ma citesti te astept pe blogurile mele, macar din curiozitate. Si daca vrei sa ma adaugi la BlogRoll, anunta-ma sa te adaug si eu pe ele.
    http://literestacojii.com este un blog literar.
    http://adolescentisenzationali.wordpress.com este un blog special pentru tineri, in care dezbat toate problemele lor.
    Iti multumesc, te pup!

    Like

Leave a Reply

