Ziua Portilor Deschise la Teatrul National Cluj-Napoca

Ziua portilor deschise 2013Expresia care am asociat-o cu aceasta zi speciala este “In timp”. De ce? Pentru ca in timp teatrul a insemnat un loc in care sa ma simt ca acasa.

Am descoperit pe rand ungherele fizice si spirituale. Mi-am gasit inclusiv un loc al meu de unde pot sa privesc cel mai bine spectacolele. Am spus in timp pentru ca au trecut deja aproape 2 ani de cand “bantui” fericita pe la spectacole si evenimente sustinute de Teatrul National din Cluj.

Un 27 Martie cu nori la exterior, dar cu mult soare pe dinauntru
Nori e putin spus. O ninsoare ca la 27 Martie nu s-a pomenit de mult. Si a insistat, dar acesta nu a fost un motiv intemeiat ca sa ma tina departe tocmai de Ziua Internationala a Teatrului. Dincolo de mesajele transmise in aceasta zi speciala, as adauga cateva chestiuni despre cum vad eu lucrurile: Teatru poate sa insemne pentru majoritatea o mana de oameni caSuvenir de Ziua Portilor deschise 2013re sunt adunati pe o scena si care se straduiesc sa dea viata unei piese. Eu as zice ca e mai mult decat ce vedem la suprafata. Prin teatru se transmit idei. Se trag semnale de alarma. Se retraiesc drame. Se satiriseaza. Se infiripa umorul de situatie. Se utilizeaza pana si cele mai crunte mijloace ca publicul sa se trezeasca din amorteala. Acum depinde de fiecare cat si cum se poate trezi.
Pana la urma teatrul in deplinatatea lui ne formeaza sufletele.

About Mirela-Maria Iepure

Owner of Idei despre Idei blog.
This entry was posted in Teatru and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Ziua Portilor Deschise la Teatrul National Cluj-Napoca

  1. in curand Hamlet la teatrul national…
    Dan Boldi

    Like

  2. Ti-l recomand cu drag🙂

    Like

Leave a Reply

